Deel dit artikel:

Wie bedenkt de merknaam van nieuwe e-bikes van General Motors?

De meesten kennen General Motors van de auto’s, maar de fabrikant heeft ook een andere kant. General Motors lanceert vandaag twee innovatieve, geïntegreerde en connected e-bikes – een inklapbare en een compacte – die beide nog merkloos zijn.

Het streven is om consumenten vanaf het allereerste moment te betrekken bij het nieuwe e-bikeproject. General Motors roept fietsliefhebbers wereldwijd op om een naam te bedenken voor het piepjonge e-bikemerk. De deelnemer met het ultieme idee krijgt meer dan alleen de eer van de naamkeuze: hij of zij ontvangt een beloning van maar liefst 10.000 dollar. Negen andere creatieve inzenders die hun idee net niet gekozen zien worden ontvangen elk een prijs van 1.000 dollar.

“Als enthousiast fietser en stadsforens weet ik hoe prettig het is om overal gemakkelijk en vrij van zweet aan te komen”, zegt directeur Hannah Parish van General Motors Urban Mobility Solutions. “Voor de ontwikkeling van onze e-bikes hebben we onze knowhow in elektrificatie-engineering, onze designtalenten en onze ervaring in mobiliteit gecombineerd met grote namen uit de fietsindustrie. Nu willen we onze denkwijze verbreden en consumenten die van beweging houden en creatieve ideeën hebben bij dit proces betrekken.”

Winnaars begin 2019 bekend

Vanaf vandaag tot maandag 26 november (in de loop van de dag) kan iedereen een idee voor een merknaam insturen via www.eBikeBrandChallenge.com. General Motors maakt de winnaars begin 2019 bekend.

Gerelateerde artikels

NEW IN!

T-SHIRT

FIRE 4 YR RIDE